שדה קרב במעבר קלנדיה, התפרעויות במזרח ירושלים

בנצי לייזרוביץ No Comments on שדה קרב במעבר קלנדיה, התפרעויות במזרח ירושלים

מאות מתפרעים יידו בקבוקי תבערה, הבעירו צמיגים וירו זיקוקים במעבר קלנדיה, עשרות אחרים יידו אבנים לעבר מתחם קבר רחל | במזרח ירושלים נמשכו ההתפרעויות האלימות ואף תקיפת שוטרים

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל פעלו אמש (מוצ"ש) במספר מוקדים של הפרות סדר בגזרת עוטף ירושלים ביניהם במעבר קלנדיה שם התקהלו מאות מתפרעים שיידו בקבוקי תבערה, הבעירו צמיגים וירו זיקוקים ובגזרת קבר רחל שם התקהלו כמה עשרות חשודים שיידו אבנים לעבר מתחם הקבר ולעבר הלוחמים שהצליחו להביא למעצרם "על חם" של 4 חשודים ביידוי אבנים.

בשני המוקדים ביצעו הלוחמים שימוש של אמצעים לפיזור הפגנות ולאחר מספר שעות של פעילות הצליחו הכוחות לפזר את המתפרעים ולהשיב את הסדר.

מפקד משמר הגבול, ניצב אמיר כהן הגיע למוקדי הפעילות המרכזיים בגזרת ירושלים והעוטף, נפגש עם המפקדים והלוחמים, שמע מהם על הפעילות בגזרה ודרש מהם לחתור למגע אל מול כל איום, לפעול במקצועיות ולעשות הכל בכדי להביא למעצר של כל מי שיתקוף אזרחים או לוחמים.

במקביל, כוחות המשטרה ומג"ב המשיכו בפעילות נחושה אל מול הפרות הסדר האלימות בשעות הלילה במזרח ירושלים במהלכה נפצעו מספר שוטרים, ובמקומות נוספים בעיר ובמבואותיה.

במהלך הפעילות ארעה תקיפת שוטרים בשער הפרחים תוך ששוטר מג"ב הותקף במהלומה בפניו. השוטר נזקק לטיפול רפואי והחשוד במעשה נעצר לחקירה. בצומת רוקפלר נורה זיקוק והושלכה אבן לעבר ניידת משטרה וכתוצאה מכך נפגעו שני שוטרים (קל) ומטופלים על ידי צוות רפואה.

במהלך תהלוכה של עשרות רעולי פנים בעיסוויה, החלו המתפרעים בירי זיקוקין. כוחות המשטרה פעלו במקום לפיזורם תוך שימוש באמצעים.

בפארק המסילה בירושלים הותקף אדם על ידי 2 חשודים (אינו נזקק לטיפול רפואי). שוטרים שהגיעו למקום עצרו את החשודים והם הועברו לחקירה.

לעבר אוטובוס שהגיע מכיוון מודיעין לירושלים בכביש 45, הושלכו אבנים בסמוך לצומת עטרות. נהג האוטובוס נפגע כתוצאה מכך בפניו ופונה לטיפול רפואי. נערכות סריקות אחר חשודים במעשה.

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ירושלים תפעל בכל הכלים העומדים לרשותה למעצרם של הפורעים ולמצות עימם את הדין".



0 תגובות